شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

کودکانه های پاشا

بدون عنوان

1392/11/20 19:41
نویسنده : حکیمه نیک بخت
427 بازدید
اشتراک گذاری

ژله رنگین کمانآموزش در ادامه مطلب

مابرای تهیه این ژله به خامه صبحانه ورنگهای خوراکی احتیاج داریم.این ساده ترین نوع مواده.برای پرچم این گل پودرکاکایو شیرین روباخامه مخلوط کردم وتوسرنگ شماره5 ریختم .ظرف ژله یالویه ورا روکه ازقبل بایک لیوان آب مخلوط کردم وتویخچال گذاشتم تاسفت بشه رو ازیخچال دراوردم دقیقاازمرگزظرف به صورت عمودی  سرنگ رووارد کردم ویه فشارکوچولوبه سرنگ اوردم سریع کشیدم بیرون .این طوری خط های خیلی نازک ایجادمیشه که به عنوان پرچم گل محسوب میشه.حدود یه سانت ازوسط ژله روهمین طوری کارمیکنیم.

حالایه سرنگ 10 که بزرگتره برمیداریم و ازمرکز ژله به صورت اریب سوزن رو فرو میکنیم وکمی بیشتر ازقبل خامه روبافشار وارد ژله میکنیم.وسوزن روبیرون میکشیم.اینطوری سربرگها پهن وتهش کاملا مثل نخ نازک میشه.)هررنگی که دوست دارین توسرنگ پرکنین.زعفرونی یا رنگ قرمز)هرچی به اطراف گل میرسیم سوزن روعمیق تر توی ژله فرومیکنیم و برای بزرگ تر شدن برگهای دوره گل بافشاربیشتری خامه روداخل ژله پمپاژ میکنیم.به همین راحتی

-حتما ظرف ژلتون شیشه ای باشه   -ازرنگ زعفرون استفاده نکنین چون طعم شوری به خامه میده

-اگه دوست داشتین که ژله تون مثل من رنگی باشه میتونین بعداز تموم شدن گلتون بادتمال نمدار جای سوزنهارو پاک کنین و بذارین نیم ساعتی تو یخچال دوباره کاملا سفت بشه بعدپودرژله تون رو(هررنگ وطعمی که دوست دارین)بایک لیوان آب جوش حل کنید وروی ژله ی قبلیتون بریزین. اینطوری وقتی که ژله روازظرف درمیارین کف رنگی وبالای ژله یه گل خوشگل دارین

اگه سوال هست بفرمایین من درخدمتم

این عکسی هم که گذاشتم ژله یرنگین کمانه.ازژله یتزریقی بیشتروقت میخواد.ولی آسون تره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

حدیث مامان آرش کمانگیر
20 بهمن 92 20:04
چه وب باحالی دارید.از تبادل لینک با شما خوشحال می شم به وب ما هم سر بزنیدممنون عزیزمالان میام
النا مامانیه آریاناز
20 بهمن 92 21:30
سلام حکیمه جون مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی ، از وبتون بازدید کردم بسیار مامان هنرمند و خوش ذوقی هستین و پاشا جان هم ماشالله خیلیی دوس داشتنی هست خدا براتون نگهش داره بازم بهمون سر بزن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
حتمابازم میام پیشتون .
مامان آینده
21 بهمن 92 11:35
مامان آینده
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 12:25
عالی بود
حکیمه نیک بخت
پاسخ
[قلمرسیییییییییییییی
ساناز (فرشته زميني ما )
21 بهمن 92 13:16
دوست خوبم ميتونم از وبت كپي كنم و لينكتم پايين مطلبت بزارم . بهم خبر بده بيام كپي كنم كارتم عاليههههه
ساناز (فرشته زميني ما )
21 بهمن 92 13:19
البته عكست با توضيحت نميخونه ..عكسشو ميزاري .. عكستو ايميل كن يا بزار تو وبت بيام كپي كنم ...
ساناز
21 بهمن 92 14:29
عكسشو گذاشتم دوست عزيزم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
لطف کردی خانمی
النا مامانیه آریاناز
21 بهمن 92 16:11
سلام عزیزم ما فعلا آمستردام هستیم (پایت باعث افتخاره عزیزم حتمامنم شما رو لینک میکنم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی که اومدی پیشمون .شماهم لینک شدی دوست گلم
مهسا
26 بهمن 92 13:02
عزیزم من که نگرفتم احساس کردم سخت و ا زعهده ام خارجه اگر با عکس مراحل رو میزاشتی شاید راحتر دوزاریم میفتادممنون دستت درد نکنه بابت توضیح
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مهساجون اگه یه بار امتحان کنی متوجه میشی که چقدرراحته .ایندفعه که درست کردم حتماعکس مراحلش روبرات میگیرم
مهسا
26 بهمن 92 19:05
ممنون عزیزم
arsalan khan
6 اسفند 92 0:06
شما شاهکارى مامانى
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی عزیییییزم
مامان روشا
15 اسفند 92 1:20
مامان نمونه ی هنرمند
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی عزییییییزم