شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

کودکانه های پاشا

بدون عنوان

1392/11/20 18:20
نویسنده : حکیمه نیک بخت
289 بازدید
اشتراک گذاری

آقای فنی

سلام دوستای خوبم.امروزمیخوام باآقای تعمیرکارمون آشناتون کنم.هرچی توخونه ماخراب بشه این آقامیدوه جعبه ابزارشومیاره واون وسیله روازخراب شدنش پشیمون میکنه.خدانکنه من جلوی این شازده ازدهنم دربره که فلان چیزخرابه تااشک منو درنیاره ولکن معامله نیست.سریع جعبه ابزاربابایی رومیاره وحداقل یه بیست دقه نیم ساعتی اونجامشغول میشه.من بنده خداهم بایدبالاسرش وایسم که خدایی نکرده ترتیب دست  بالش رونده ودرضمن خلاقیتهاشم شکوفابشه.توی موسسه هم یه روزدرهفته عموفنی میادوبچه هاروباابزارفنی آشنامیکنه.وکارهایی مثل پیچ ومهره کردن واره کاری آشنامیکنه.امروزم عموفنی اومده بودوصندلیهای کوچولوساخته بودن.مثل اینکه هنوز جو تعمیراتی که تومهدانجام دادن ازسرش بیرون نرفته چون افتاده به جون موتورش وداره معاینه فنیش میکنهعموفنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا عمه سروش
20 بهمن 92 23:46
انشالا این آقا پسر خلاق در آینده یه مخترع میشه و باعث افتخار پدر و مادرش مادر و پسر هر دو هنرمندید، خدا برای هم حفظتون کنه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی عمه ی مهربون
ساناز
21 بهمن 92 13:21
آفرين به پسر خلاق و هنرمند
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی خاله جون.چراشماازپسرجونت اصلا عکس نمیذاری ه؟؟؟
مامی رها
22 بهمن 92 12:51
سلام عزیزم........مرسی که اومدی پیشم!!!چه پسر نازی داری خدا برات حفظش کنه اینجور که پیش میره فکر کنم پاشاجون میخواد مهندس بشه در آینده امیدوارم همیشه موفق باشه و باعث سربلندی مامان و بابای گلش..........راستی لینکت کردم عزیز دلم!!! بازم بیا پیشم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خوشحالم که اینجامیبینمت .منم الان لینکت میکنم .باکمال میل همیشه بهتون سرمیزنم منم خیلی دوست دارم مهندس بشه ولی غلط نکنم به شغل باباش خیلی بیشترعلاقه داره.چون اگه توخونه آچاروماشین دستش نباشه داره ادای کارای باباشودرمیاره
شادی
22 بهمن 92 14:16
این آقای فنی رو بفرستین خونه ما. یک کم کار تعمیرات داریم تلبته اگه افتخار میدن و وقت آزاد دارن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چراکه نه دوست گلم .اتفاقاامروزموسسه تعطیل بوده (بخاطر22بهمن )مونده خونه.الان داره واسه مامان گوجه سیخ میزنه.نهارخورد جلدی میفرستم بیاد
مامان بهار
22 بهمن 92 17:51
وای این اقای تعمیر کار رو ببین .اقای مهندس بهار بیاد کمکت؟؟؟؟ راستی به وب ما هم بیاین خوشحال میشیم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چشم خاله جون الان میایم