شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

کودکانه های پاشا

نظرات (12)

ساناز (فرشته زميني ما )
27 بهمن 92 1:50
عاليه حكيمه جان . ماشالا كلي هنرمندي ..يه وب هنري بزن راستي براي خريد رنگهاش بايد بگي رنگ ويتراي ؟ كاش توضيح هم بدي ..چون اوني كه من گذاشتم از گوگله توضيح شما كه انجام دادي بهتره ..منم حتما اگه فسقليم بزاره امتحان ميكنم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
آدم یه دوست مهربون مثل شماداشته باشه کلی به خودش امیدوارمیشه اگه بگی برای طراحی روی شیشه میخوام خودشون متوجه میشن گلم.ولی اون رنگ طلاییه دورش رو دورگیر میگن
ساناز (فرشته زميني ما )
27 بهمن 92 1:57
http://mohammadmatin92.niniweblog.com/post1072.php اينم آدرس هنر شما شبتون خوووش
مامان آرشين
27 بهمن 92 11:56
سلام عزيزم شدم با افتخار لينك شدين.. كار خودته عزيزم؟ من خيلي كار طراحي روي شيشه رو دوست دارم. شما كدوم شهر هستين؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام خانمی.شماهم لینک میشی دوستم .ما استان تهرانیم
مهسا
27 بهمن 92 12:15
حکیمه جون سلام حسابی هنرمند یمیکنیا ماشااله افرین واسه عید طرح خوبیه واسمون بزار راه شو میگم دوستی منتظر راهنماییت واسه نورا هستم. بیا و اسم بنویس
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی عزیزم اگه بتونم عکس هفت سین پارسالمم میذاره حتماتاشب میام پیشت دوستم
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 14:31
آفرین دوست هنرمندم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی دوست گلم
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 16:35
لینکمون دیگه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چشششششششششششم عزیزم.بروی چشم.تنبلی ببخشید
مامی رها
27 بهمن 92 18:45
چه مامان هنرمندی.......آفرین عزیزم خیلی قشنگه
سودابه
29 بهمن 92 9:36
هر دم دم به دمت که گرم گردد این دمت به این فضایل و هنرت
مامان حوریه
29 بهمن 92 18:12
سلام مامان هنرمند تو وبلاگ فرشته ی زمینی ما هنرتونو دیدم کار روی شیشتون خیلی قشنگه چندتا سوال داشتم با آب ظرفی رو که روش کار میکنیم بشوریم پاک نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوم قیمت رنگا چه حدودیه؟؟ سوم هم کار با چه رنگایی بهترو شیک تر میشه ببخشید اینقدر سوال پرسیدم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام حوریه جون .من سه ساله که استفادش میکنم باابرومایع ظرفشویی میشورم چیزی نشده .رنگ نارنجی وسبزابی رومن استفاده کردم بادورگیر طلایی خیلی قشنگ شده.ولی رنگاش تقریباقیمت بالاس .البته بایه قوطی رنگش خیلی میشه نقاشی کرد.ما3یا4سال پیش هرقوطی رنگ روسی وپنج هزارتومن خریدیم
فاطمه مامان وانیا
20 اسفند 92 16:26
سلام عزیزم من نقاشی روی پارچه کار می کنم یادم میاد استادم می گفت با این رنگ هام میشه روی شیشه نقاشی کرد اما باید روش تثبیت کننده زد اما فراموش کردم اسم تثبیت کننده چی بود شما میدونی؟ لطفا بیا توی وبم وجواب بده آخه یادم میره آدرستو
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم.میام پیشت
خاله عاطی
9 خرداد 93 10:49
وای چقد شما نازی کوچولو ب منم سربزن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون عزیزم...چشم میام