شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

کودکانه های پاشا

بدون عنوان

1393/4/24 15:30
نویسنده : حکیمه نیک بخت
1,204 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام به همه ی دوستای گل .پسرم ببخشیدکه انقدربین پستهات اختلاف زمان افتاد .پسرم نفسم پاره ی تنم

  این روزهاداره مثل برق وبادمیگذره ومن تمام تلاشم رومی کنم که روزوشبم باتو باشم .حتی تواون چهارساعتی که توموسسه ودورازمنی دلم برات تنگ میشه .حتی بعضی روزادلم خیلی طاقت نمیاره وزودی برمیگردم دنبالت .حاضرم چندسال ازعمرم روبدم تابرگردیم به کوچیکیای شما .اولین خنده هات ...اولین نشستنت ...رویش اولین دندونات و ..و...و.....                                                                                             یادم نمیره اولین کلماتی روکه تونستی بخونی چققققققدرمن وباباجون ذوق میکردیم وجایزه پشت جایزه برای اندیشمندکوچولوم .البته یادمم نمیره که فقط جایزه ماشین میخواستی ودیگه کم کم اتاقت روماشین برداشته بود .الانم که دوسالی ازاون موقع میگذره ویروس پرایدگرفتی ..اونم فقط پرایدسفید .هردفعه سوارماشین باباجون میشیم میگی باباچراماپرایدسفیدنمیخریییییییییم ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟هرجاهم که بریم وپرایدسفیدباشه من مجبورم باخجالت ازصاحبش اجازه بگیرم که شمایه لحظه سوارشی .البتهآخرین بارهم که سرمزاریکی ازاشناهارفتیم دوباره شماروتوپرایدمردم گیراوردم که عکسش روبرات گذاشتم چندروزم هست که میگی بااااایدبرام ماشین تاکسی پرایدبخری ...ای خداااااااااااااا آخه من ازکجاباید ماشین اسباب بازی تاکسی پرایدسبزگیربیارم                                                                                                                                              

...............

..

نظرات (59)

مینا
24 تیر 93 16:24
فدای گل پسری ناااااااااااااززززززززززززو خوششششششتیپ که عاشق پراید سفیده مامان منم پراید سفید داشت کاش زودتر میفهمیدیم میفرستادم واسه شازده کوشولو مرسی ک پیشم میای
خاله عاطی
24 تیر 93 17:34
خیییییلی عزیزی پاشاجوووون ب منم سربزن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون خاله جون.چشم حتمامیایم
مامان یگانه
24 تیر 93 18:05
سلام چه پسر خوش تیپی عششششششششششششششششششق پرایده چاره ای دیگه نداری باید براش پیدا کنید
حکیمه نیک بخت
پاسخ
آره والافکرکنم آخربایدپرایدبخریم
مامان مهنوش
24 تیر 93 22:47
...چه جالب!..ماجرای این پراید چیه؟..ماهان هم ما رو کچل کرده بود از بس میگفت یه پراید بخریم!!..حالا خدا رو شکر از سرش افتاده..سلیقه بچه ها هم عجیبه والا!.. بوووس برای شازه گلم پاشای خوشتیپ نازنین
حکیمه نیک بخت
پاسخ
قربون خاله مهربون عزیزم .......فکرکنم این بچه هاروماانقدربراشون همه مدل ماشین خریدیم دیگه اشباع شدن حالاگیردادن به پراید ...بچه هم بچه های قدیم
آویسا
25 تیر 93 4:15
چه گل پسری ماشاا....پراید سفید؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته شازده پاشا حق داره والا پراید اینقدر گرون شده که جزو ماشینای اعیونی به حساب میاد
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی خاله جوناره والا گل گفتی نیماجان
فریبا
25 تیر 93 16:13
سلام عشق خودم حکیمه احوالت ؟؟؟چه عجب ی پست گذاشتی دلم لک زده بود برای نوشته هات تا اومدم وبت گفتم اشتباه که نیومدمچه خبر؟؟پاشا خشگل خاله چطوره عاشقشممممممممممممممممممممممممممم به خدا با اون تیپاش میدزدنش....دوست دارمممممممممممممممممممممم دوستم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی خودم فدای توواون فسقلت بشم....ماهمه خوبیم فقط یکم گرفتارم متاسفانه اینروزا ....منم دوست دارمممممممممم دوست گلمممممممم
مامان فریده
25 تیر 93 19:44
چه عجبببببببببببببببب حکیمه خانوم دلم پوسید بس اومدم نبودی خوووووووووووووووی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
اره واقعا دیگه ته هرچی تنبلی بودرودراوردم خوش بحال منکه یه همچین دوستای بامعرفتی دارم
مامان زهره
26 تیر 93 17:12
چه جالب که پاشا جون عاشق پرایده نمیدونم این خواسته های بچه ها رو واقعا گاهی چه طوری باید براورده کنیم حالا بگردین شاید پراید تاکسی سبز رنگ بود
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ماهرجاکه بخوایم دسته جمعی بریم پاشااگه پرایدباشه باذوق میپره سوارمیشه میگه من باپرایدمیام کارنداره غریبس یااشنا
حدیث
27 تیر 93 1:05
حکیمه جون خداییش این پسمل خوش تیپت چه چیزی خواسته ها کنم فهمیده پراید گرون شده داره اذیتتون می کنه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
اره خداییشم چیزکمیابی خواسته
مامان منصوره
30 تیر 93 11:07
عزیز دلم فدای تیپ زدن،ماشالله به این پسر گل،حکیمه جون لین بچه ها دیدن هر چی بگن ما میخریم پاشا جونم گفته این بار پراید بخر واسش،آخه تواسباب بازی ها هم پراید نمیزنن،بچم کم توقع،ببوس گل پسر نازمونو،
حکیمه نیک بخت
پاسخ
به نکته ی خوبی اشاره کردی منصوره جون
مامان فرخنده
31 تیر 93 7:45
آقاي خوش تيپ شما چقدر ناز هستي عزيززززززززززززززززم
مامان سودابه
1 مرداد 93 1:01
اووووووووووووووووههههههههههههههه جناب پاشا شما یک جنتلمن واقعی هستین ای حکیمه جون تا چشم بهم بزاری می بینی دیگه بزرگ شده تا میخوای کیفش رو بکنی زن میگیره اونوقت باید صبر کنی تا نی نی پاشا بیاد که باور کن از خودش شیرین تره خیلی دلم براتون تنگ شده بود ها
حکیمه نیک بخت
پاسخ
منم دلمم خیییییییییلی براتون تنگیده سودابه جون من ازالان خیلی دارم غصه وحسرت روزایی که ازبودن من وپاشامیگذره میخورم .واقعادلم میخوادیه مدت زمان متوقف بشه
مامان حلما
1 مرداد 93 12:42
چه آقای خوش تیپی.آره دوران نی نی گیهاشون خیلی بامزه ست.اولین خنده،اولین نشست،اولین بلند شدن....همه ی اولین هاشون قشنگه.من که دخترم خواب هم میره دلم براش تنگ میشه واز الان دلم برای همین دوران تنگ میشه.ان شالله که در پناه خدا سالم باشن همه ی بچه ها وماماناشون
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالاکه همه ی فرشته های کوچولوعاقبت به خیروسلامت باشن
ساناز
1 مرداد 93 16:14
حکیمه جون خدا رو شکر جای خوبیه منتها هنوز جابه جا نشدم ..نت ندارم ..باز کردن کارتون ها خیلی سخته
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهیییی خسته نباشی دوستم.درعوض جات بزرگ شده راحت میشی.انشالاکه خیییییییییلی برات خوش یمن باشه
مامان منصوره
1 مرداد 93 17:43
به النای من هم سر بزنید عزیزم
مامان الهام
3 مرداد 93 16:01
سلام خانومی وای حسابیییییییییییییییییییییی دلم براتون تنگ شده بود هزار ماشالله چه عکسای خوشگلی عزیز دلمییییییییییییییییییییی میبوسمت خاله جون
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرررررررررسی دوستم نظرلطفتونه
هدیه
3 مرداد 93 21:34
سلام چه کوچولوی نازی داری خدا حفظش کنه براتون خیلی برام جالب بود که علاقه به ماشین پراید داشتن
شادی
4 مرداد 93 11:17
زمان خیلی زود میگذره. چشم روی هم بزاری باید آماده بشی برای مراسم عروسیش. ایشالا. پراید خیلی جالب بود. بچه هایدیگه رو دیدم به پدر ومادرشون میگن چرا ماشین مدل بالا نداریم بوس هزارتا
حکیمه نیک بخت
پاسخ
واقعاهم همینطوره شادی جون شایدخواب......آقاپاشای ماست دیگه ارزوهاشم مختص خودشه
مامان بهار
4 مرداد 93 14:09
ای جانم .خیلی ماجرای پراید جالب بووووود .....فدای گل پسر خوشتیپمون
حکیمه نیک بخت
پاسخ
قربون شماخاله مهربون
مامان هدیه
5 مرداد 93 22:27
سلام حکیمه جون وبم آزاد شددددددددددددددددددد خدا بچمو بهم برگردوند خیلی خوشحالمممممممممممممممم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
تبریک میگم هدیه جون .امیدوارم همیشه شادباشی
مامان الهام
6 مرداد 93 14:34
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامان دوقلوها
6 مرداد 93 17:05
سلام مامانی خیلی دلم براتون تنگ شده بود چقدر دیر آپدیت میکنید من عاشق پاشا جونم خیلی با نمک و خوشگله و دوست داشتنیه خوب براش یه پاید سفید بخرید دیگههههه مامانی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام دوست عزیزم منم دلم میخوادزودزودبیام پیشتون ولی این بچه هاهرچی بزرگتر میشن ماهم گرفتارترمیشیم.منم دوقلوهای نازنینم روخییییییییییییییلی دوست دارم دلمم براشون تنگیده
مامان هدیه
7 مرداد 93 13:03
سلام حکیمه جون عید تون مبارک امیدوارم طاعاتتون قبول در گاه حق باشه وخیلی خوشحالم که با دوست گلی مثل شما آشنا شدم امیدوارم که دوستای خوبی برای همدیگه بمونیم درضمن تصمیم گرفتم که همه پستامو رمزدار کنم هروقت همه رو کردم رمزشو بهتون می دم اگه دوست داشتین به منم سربزنید خوشحال می شم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم کارخوبی میکنی اینطوری راحتتره
مامان حلما
14 مرداد 93 10:47
عزیزم حالا خودت بگو من دیر به دیر میام یا شما؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم منکه خیلی دیرترمیام ولی خیلی سرم شلوغ شده ازدست این شازده
N-rahimi
18 مرداد 93 12:42
سلام و تبیک ........چه گل پسر نانازی........
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام ممنون ازلطف
شادی
22 مرداد 93 15:55
سلام. کجایی خانم؟ چقدر کم پیدا شدی؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام شادی جون نمیدونم چراپاشابزرگ شده انقدروقتم رومیگیره کاراش .خودمم دوست دارم بیام ولی واقعا خیلی وقت کم میارم ممنون که به فکرمون بودی عزیزم من
مامان هدیه
25 مرداد 93 21:30
سلام مامان خانمی خوب هستین نیستین کم پیدایین دلمون براتون تنگ شده دیگه دوست ندارین بهم سربزنید اگه بیاین خیلی خوشحال می شمممممممم پس منتظرماااااااااااااااااا خیلی دوستون دارم از اعماق وجودم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام خانمی .انشالابچه دارکه شدی متوجه میشین که وقت خالی پیدانکردن یعنی چی
مامان آرين
29 مرداد 93 7:43
اي جانم چه خوشتيپ شدي پاشا جونم سر اين پرايد سفيد كلي خنديدم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی مامان ارین عزیز کاره مادیگه ازخنده به گریه تبدیل میشه بعضی وقتا
مامان جون
1 شهریور 93 2:41
به به ماشاالله چه پسر خوشتیپی خدا براتون حفظش کنه محسن ما هم همیشه میگفت یه پرایدسفید بخر بابایی ، حتی وقتی داداشم خواست ماشین بخره گفت دایی تو رو خدا یه پراید تمیز ِ سفید بخر که اونم ب حرفش گوش کرد و به سفارشات آقا محسن گوش داد و همون چیزی که محسن میخواست رو خرید، ولی تازگیا میگه ایشالله بابام یه ماشین مدل بالا بخره . بچه‌ ان دیگه !!!!
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم فکرکنم بچه های این دوروزمونه انقدربه خواسته هاشون عمل کردیم دیگه نمیدونن بهونه ی چیروبایدبگیرن
مهربوون
5 شهریور 93 0:13
عزیززززم چه خوشتیپی شما... مامانی خوشبحال شماست بخاطر داشتن این پسر ناز... شاد و سلامت باشید همیشه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرررررررررسی خاله جووونم ....
مهربوون
5 شهریور 93 0:14
مرسی که تو سوالم شرکت کردید گل پسری رو ببوسید ... اسپند یادتون نره
حکیمه نیک بخت
پاسخ
امیدوارم که کمکی بهتون کمک کرده باشم ......چشم حتما
مامان آینده
5 شهریور 93 10:04
سلام خاله جون خوبی پاشا جووونم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلااااااااااااااام خاله ی مهربون خوشحالم که برگشتین
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 12:03
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
فائزه مامانه سوگند
9 شهریور 93 11:52
سلا م خانمی پسمیل خوشتیپ خوبه گلم خیلی تو عکساش خوشگله قند عسل خدا حفظش کنه ممنونم به دخملی رای دادیببوس پاشا جونمو
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم مرسی ازمحبتتون .چشماتون قشنگ میبینه .سوگندجون چندم شد؟
فائزه مامانه سوگند
9 شهریور 93 18:16
حکیمه جون دخملی یهو از نفره 4 پرید هشتم نمی دونم این کوچولوهای وروجک از کجا یهو میان بالا امروز میرم عکساشو میگیرم حداقا غکساش خوب شده باشه بقیش مهم نیست خیلی ممنونم ببوس پاشا جونو
مامان روشا
10 شهریور 93 23:57
خوب مامانی یه پراید سفید بخرید دیگه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چشم
♥پرنیان♥مامان متین
13 شهریور 93 16:48
ایول ب این پسرخوشتیپ و باحال و...عشق پرایدمون عینک آفتابیشو ببین..ماشالا پاشاگلی پیش ماهم بیاخانومی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون ازلطفتون عزیزم .......چشم حتما
مامان مهنوش
10 مهر 93 23:58
حکیمه جون اگه اشتباه نکنم تولد شازده کوچولو با لیانا یکی بود..تبریک میگم تولد گل پسر قشنگتو..ایشالا صد ساله شه..و همیشه شاد و سلامت باشه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم درسته تولدشون یک روزه ......ممنون ازاینکه یادکوچولوی من کردی گلم ..یه عالمه بوس بایه دنیاارزو ی خوب برای لیانای عزیز
مهدیا
11 مهر 93 13:51
سلام دوست من کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپم بهم سربزن منتظرت هستم.....!
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم درسته...میام پیشت حتما
شادی
16 مهر 93 22:06
روزت مبارک عزیزم.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرررررررررسی خاله همچنین تبریک برای اوینای عزیز
مامان ماریا
20 مهر 93 20:35
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دختر کوچولوم آیشین به وبلاگ ما سر بزنید . دستای پر مهرتونو می بوسم.
مامان رادین
24 آبان 93 11:07
ای جووووووونم چه پسر نازی مامانی براش اسفند دود کن ماشالله خیلی خوشتیپ و نازه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
آویسا
24 آبان 93 14:10
چرا عکسهای تولد پاشا جون رو نمیذارین؟ما منتظریم
نی نی انتظار
18 آذر 93 9:18
سلام به روی ماهت پاشا جونی خیلی التماس دعا دارم
مامان سودابه
1 دی 93 1:31
سلام حکیمه جون دیدم که دنبال ارتوپد میگردی خیلییی نگران شدم تو رو خدا از حال خودتون من رو بی خبر نزارین
حکیمه نیک بخت
پاسخ
فداتون بشم عزیزم. یه مشکله که البته امیدوارم چیزی نباشه.
کوثر
7 دی 93 20:52
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
شاپرک
15 دی 93 15:28
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان حوریه و کیارش
22 دی 93 13:34
عززززیزم .... خوب مامان جونش پاشاجووون حمایت کننده ی تولیدات ملی هست خدا حفظش کنه
مامان هدیه
23 اسفند 93 11:00
فروغی چه زیبا می گفت : اگر یاد کسی هستیم این هنر اوست نه هنر ما.....! چقدر زیباست کسی را دوست بداریم نه برای نیاز نه از روی اجبار ونه از روی تنهایی فقط برای اینکه ارزشش را دارد خوشبختی برسه ستون استوار است فراموش کردن تلخی های دیروز امیدواری به فرصت های فردا نه بهار با هیچ اردیبهشتی نه تابستان با هیچ شهریوری ونه پاییز با هیچ مهری به اندازه ی زمستان به مذاقمان خوش نمی آید چون زمستان اسفندی دارد که تمام بدی های یک سال را با خانه تکانی دوووووووووود می کند واپسین ساعتهای ماه آخر سال برروزتان خوش سال نو مبارک
مامان الهام
25 اسفند 93 15:38
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 13:36
سلام خاله جون خوشحال میشم بهم سربزنید..پاشا جونم ببوسید
ĸoѕαr
18 اردیبهشت 94 13:37
راستی خاله من شمارو لینک کردم.
مامان الی...
3 مرداد 94 19:09
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه دیروز تولد گل پسر ما علی آقا بود میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
آنیتا
14 مرداد 94 18:48
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
هدیه
31 مرداد 94 20:25
سلام حکیمه جون خوبی حال کوچولوت چطوره خوبه انشالله ممنونم از حضورت در وبم و منم خوشحالم دوستای خوبی مثل شما ها دارم امیدوارم که هر جا هستی خوش و خرم باشی نازننیم
مامان آینده
6 مهر 94 23:14
سلاااااااااااااااااااااام 4 سالگیت مبارک شازده کوچولو. ماشاالله چقدر بزرگ شدی... منم از کوچیکیم عاشق پراید بودم و اینکه اینهمه مدل ماشین دراومده بااااااااااااز عشق پرایدم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مررررررررررررررسی دوست گلم.انشالاتولد نی نی شما
آلیز
4 آبان 94 11:43
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com لطفا ما را لینک نمایید با تشکر
مامانه شایلین
30 آبان 94 18:25
واااااااااااای چه خوشگلی شما پاشا جوووونم ببوسیدش حکیمه جونم