شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

کودکانه های پاشا

یه روز خوب

1393/3/3 2:30
نویسنده : حکیمه نیک بخت
1,464 بازدید
اشتراک گذاری

لولاامروز صبح سرسفره صبحونه نشسته بودیم وداشتیم باهمسر وپاشاصبحونه تناول میفرمودیم که تلویزین داشت ازبهارتوی شیرازوقشنگی هاش میگفت ....جناب آقای همسرگفت بریم شیرااااااز ...من بعدچندلحظه مکث گفتم نه توروخدابریم اصفهان من دلم میخوادبرم اصفهان دوستم ببینم..جملم تموم نشده بودکه موبایلم زنگ خوردبرداشتم دیدم پیش شمارش سیصدویازدهه...تودلم گفتم کاشانه لابداشتباه گرفتن..جواب دادم یکی ازپشت خط احوالپرسی کردمنم منتظربودم بگم اشتباه گرفتین  که یهوگفت حکیمهههههه!!!!!وای خدای من این فریبابودبااون لحجه ی قشنگ اصفهونیش ...گفت حکیمه من مامان شدم ...داشتم ازذوق شنیدن صداش وخبر خوشش میترکیدم .....بعدچندلحظه متوجه شدم جفتمون هم داریم بجای حرف زدن دادوفریادخوشحالی میکنیم ...آخه این ماه آخرداشت ازغصه نیومدن بچش دق می کرد ولی من مطمین بودم که میاد...دوستای گلم چندوقت پیش ازتون التماس دعاداشتم واسه دوستم که دیگه امیداومدن فرشته کوچولوش روازدست داده بود...حالا دلم نیومدکه این لحظات ناب روباشماقسمت نکنم....ممنون بابت دعاهای خالصانه تون که الان به باراستجابت نشسته...فریبا جونم دوست گلم آخرپست قبل برات مادرشدن روآرزوکرده بودم که...الان خداروشکرمی کنم بابت شادکردن دلت ....مادرشدنت مبارک مامان فریبا .............                                            خخدایا این لحظات ناب مادری رونصیب همه منتظرابکن ...آمین

نیشخند

نظرات (53)

مامان فرخنده
3 خرداد 93 7:29
خيلي خيلي خوشحال شدم چون اون پستت را خونده بودم هزاران بار شكر فريبا جونم مادرشدنت را بهت تبريك ميگم براي همه منتظرها دعا كن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون که اومدین
آویسا
3 خرداد 93 7:44
آخی خداروشکر ما هم خیلی خوشحال شدیم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون
باران
3 خرداد 93 10:44
خداروشکرررررررررررررررررررررررررررررررررر
باران
3 خرداد 93 10:46
خداروووووووووووشکر
رزا
3 خرداد 93 14:01
این روزا خبر مامان شدن خیلی ها رو شنیدم ولی 4ساله دلم لک زده خودم این خبز و به بقیه بدم....خدا و شکر دوستت مامان شد
حکیمه نیک بخت
پاسخ
رزاجونم یه روزم نوبت تومیشه غصه نخوریاااادوستماگه دوست داری بیانی نی گپ بیشترآشنابشیم
ساناز
3 خرداد 93 15:09
به به اومدم وبت کلی خوشحال شدم بابت دوست نازنینت انشالا نی نی سالم بدنیا بیاد و دلشونو شاد کنه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین ممنون......
ساناز
3 خرداد 93 15:10
حالا بالاخره کجا میرین ؟ شیراز یا اصفهان
حکیمه نیک بخت
پاسخ
اگه شیرازم بریم مطمینااز اصفهان ردمیشیم
مامان دلنیا
3 خرداد 93 15:11
عزیزم خیلی خوشحال شدم. ایشالله نی نی صحیح وسالم بیاد توبغلش . دوست خوبم مطمئنم دعاهای خالصانه خودت بی تاثیر نبوده. ماهم خوشحالیم دوست مهربون و با ایمانی مث تو داریم ایشالله خدا ارزوهای خودتم مستجاب کنه. این گلها هم تقدیم شما
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین .....ممنون ازهمه شمادوستای گلم که دعای خیرتون رونصیب این دوستمون کردین
مامان امیرحسین جان
3 خرداد 93 16:38
واقعا خوشحال شدم، چه خبر خوشی.قبلا وبلاگ فریبا جونو دیده بودم.از حالا دیگه وبش باید روزشمار بزاره. حکیمه جون به نظرم پیشنهاد اقای پدر خیلی خوب بود. هوای شیراز الان عالیه. ما هم از دیدنتون خوشحال میشیم.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مگه شماشیرازی هستین خانمی
مامان زهره
3 خرداد 93 19:33
خدا رو شکر تبریک میگم هم به شما هم به دوست خوبتون
مامان منصوره
3 خرداد 93 23:54
خدا رو شکر ;واقعا خوشحال شدم;ایشالله نی نی صحیح وسالم بیاد توبغلش .
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالا
فریبا
4 خرداد 93 8:28
ممنونننننننننننننننننننننننننننن حکیمههههههههه یگلم من عاشقتممممممممممممممم مرسی بابت تموم محبت هاتتتتتتتتتت عزیز دلم خجالتم دادییییییییییی ممنون بایت تمام پست هاییییییییییییییییییییی که به خاطر من توی وبت گذاشتیییییییییییییییییییییییی عاشقتم حکیمه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
بازم تبریک میگم مامان فریبا
مامان علی
4 خرداد 93 12:18
ای جونم خداروشکر،ایشاالله صحیح وسالم بیادبغلش
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین
شادی
4 خرداد 93 15:23
مبارکهههههههههههههههههههه. خیلی خوشحال شدم. به فریبا خانم هم تبریک میگم. مسافرت هم پیشاپیش خوش بگذره. هوای شیراز الان عالیه.ما زمستون رفتیم. خیلی خوش گذشت.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسیییییییییییییی شادی جون......امیدوارم که بریم
مامان رها
5 خرداد 93 0:46
سلام به کلبه رویایی خوش اومدید اینجا میتونید مطالب جالبی پیدا کنید و از اونا استفاده کنید ! خوش حال میشم ما رو لینک کنید لطفا . خواهشا . حتما نظر بذارید و ما رو خوش حال کنید همیشه به ما سر بزنید و هر روز با مطالبی جالبتر از دیروز مدیریت ( رها مامان آنیسا ) وب 2 ( آنیسا تک ستاره آسمانها ) آدرس وب 2 ( anisa69.Niniweblog.com) باتشکر از شما دوستان گرامی
مامان امیرحسین جان
5 خرداد 93 1:28
بله در خدمتتون هستیم.شما کجایید؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
لطف دارین عزیزم مااستان زیباوآلوده تهران
معصومه
5 خرداد 93 8:20
خدارو شکر خوشحال شدم از طرف ما هم تبریک بگید به ما هم سربزن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چشم حتما
☆مامان سپهر☆
5 خرداد 93 14:51
سلام . ممنون مامان پاشای عزیز ممنون از راهنماییتون _______(¯`:´¯) _____ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•?.•´¯)¶__(_.•´/|`•._) (_.•´/|`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.?.•´¯ )¶ (_.•´/|`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__
محمدرضا
5 خرداد 93 15:04
وبلاگت عالیه احسن توم به وبلاگ منم سر بزن در مورد کودکانه و اگه سوالی داشتی تو قسمت نظرات بگو
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام چشم حتمامیام
مامان
5 خرداد 93 15:18
سلام عزیزم .عیدت مبارک باشد . امیدوارم که همیشه شاد و سالم و سرحال باشید .به من سر بزنید عزیزم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم....حتمامیام
ساناز
5 خرداد 93 15:18
رمز دوست جون
حکیمه نیک بخت
پاسخ
بیاوایبربدم عزیزم
مامان بهار
5 خرداد 93 19:47
خدا رو هزارن بار شکر...چه خبر خوبی دادی حکیمه جون
مامان محمدامین
7 خرداد 93 14:27
سلام حکیمه جون مهربون فرشته دعا و نیایش سلام ببخشین که محبت هاتو چن وقتی بی پاسخ گداشتم هم فصل امتحانات شده و ازون مهم تر یک ماهی بیشتره که لپ تاپم خراب شده بود هر کار می کردم با گوشیم نمی تونستم برات نظر بزارم فقط به سختی می تونستم به روز باشم.شرمنده از این همه ابراز محبت و لطفی که به من داری و به همه مامان ها . به شما نازنین دختر و به اون دوست گلتون میلاد شادی افرین نی نی گلش رو تبریک می گم امیدوارم زیر سایه الهی و کنار یکدیگر بهترین سرنوشت رو داشته باشن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم خسته نباشی وخوش اومدی
مامان
10 خرداد 93 8:48
سلام عزیزم صبح زیبای روز شنبه شما بخیر و شادی . خوبی عزیزم؟ خوش میگذره ؟ آخر هفته خوش گذشت؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم...ممنون ازلطفت دوست گلم .....آخرهفته متاسفانه به ختم وعزاداری گذشت انشالاهفته دیگه
♥پرنیان♥مامان متین
10 خرداد 93 13:23
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
این ماه پربرکت به شماوهمه دوستای وبلاگیمون مبارک
♥پرنیان♥مامان متین
10 خرداد 93 13:29
مبارکشون باشهایشالا نصیب همه ارزومندا بشه
مامان آینده
11 خرداد 93 13:43
سلام.خوشحالم که فراموشم نمیکنین. شدید با درسا درگیرم. این یک ماهم تموم میشد یه 2 ماهی راحت میشدم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خسته نباشی خانم...دیگه اخراشه عزیزم
الهام مامان سلنا
11 خرداد 93 15:13
وای چه خوب خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی تبریک میگم انشاالله به سلامتی بچه اش به دمیا بیاد
مامانی غزل جون
11 خرداد 93 18:03
ای خداااااااااااااااااااااااااااااا بزرگی و کرمت رو شکر هزار بار شکر خوشحالمون کردی عزیزم خدا براش نگه داره
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالا
مامان طاها
12 خرداد 93 13:58
سلام.مرسی بهم سرزدی
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
12 خرداد 93 15:53
خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم حکیمه جون امیدوارم خدا به هر که نداره و چشم به راهه بده ... مسافرت هم خوش بگذره ...
حکیمه نیک بخت
پاسخ
قربونت برم دوست گلم...مرسی
حدیث مامان آرش کمانگیر
14 خرداد 93 12:55
سلام حکیمه جان چقد خوبه آدم دوستی مثل شما داشته باشه که اینقد دلسوزی خیلی خوشحال شدم وقتی پستت رو خوندم انشاا... شما هم به آرزوهات برسی عزیزم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون حدیث عزیییییز
namadkadeh
16 خرداد 93 16:24
سلام. اگه دوست داشتی به وبلاگم یه سر بزن. کلی ایده دارم برای زیباتر کردن اتاق آقا پاشای خوشگل.... میتونید اتاق نینیتونو واقعا تک و شک کنید چون این چیزا اصلااا تو مغازه ها پیدا نمیشه. حلقه های اسم نینی... ریسه اسم... تابلو... جمع کننده پرده... کوسن... عروسکای خوشگل واسه آویز پرده... گیفتای زیبا... که میتونید یا از مدلای داخل وبلاگ انتخاب کنید یا تم اتاقشو بدید مثلا طرح سرویس چوب یا کاغذ دیواری یا سرویس خوابش براتون مث همون طراحی کنم. namadkadeh.blogsky.com راستی خوشحال میشم اگه لینکم کنید با این عنوان: نمدکده...دوخت حلقه اسم کودک... تزیین سیسمونی و اتاق کودک.
مامان منصوره
20 خرداد 93 9:37
سلام مامانی تنبل باز کجا رفتی،دلمون براتون تنگ شده،
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام مامان منصوره عزیز ...مسافرت بودم جاتون خالیییییییییییییییی
ساناز
21 خرداد 93 19:50
حكيمه جون يكم تنبلي نكن بروز كن وبتو
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چششششششششششششم دوست گلم
مامان سودابه
22 خرداد 93 22:41
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک
مامان
25 خرداد 93 8:10
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزدلممممممممم
الهه مامان مبین
26 خرداد 93 0:59
سلام حکیمه جون . ببخشید گلم . خصوصی بیا
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی دوستم
مامان سامیه
26 خرداد 93 10:29
سلام دوستم ،از خوشحالی دوستتون وشما ما هم خوشحال شدیم .امیدوارم همیشه شاد باشید
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم ببخشیدکه....ممنونم ازاومدن واظهارلطفت
مامان رها
27 خرداد 93 1:10
وااااااى عزيزم مباركه خيلى خوش حال شديم انشالله به سلامتى بچه دوم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مررررررررررررررسی دوست گلم....انشالا
ماماني مهراد
29 خرداد 93 9:34
سلام عزیزم خیلی خبر قشنگی بود چون خودم تو اون شرایت بودم میدونم چه حسیه به همتون تبریک میگم.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم
فدایی محیا
2 تیر 93 10:57
خداروووووووووووووووووووشکر
شادی
6 تیر 93 16:43
خدا رو شکررررررررررررررررر تبریک.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنونم شادی جوون
مامان طاها
8 تیر 93 13:25
بفرمایید خصوصی
مامان طاها
9 تیر 93 1:57
لطفا خصوصی.خیلی ببخشید مزاحم میشم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خواهش میکنم گلم
مامان محمدامین
9 تیر 93 14:47
سلام عزیز دلم ماه مبارک رمضان مبارک و خوش قدم باشه برات ممنون که بهم سر می زنی دعا کن سرم خلوت شه یک سر و سامونی به وبم بدم دعاگوت هستم و دوست دارم همیشه. لحظه های نورانی ماه مبارک مارو فراموش نکنی ها که سخت محتاج دعای دوستانم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم انشالاکه همیشه موفق باشی...ماه رمضان به شماهم مبارک گلم لحظه های افطاروسحرماروهم بی نصیب نذارین
مامان الهام
9 تیر 93 17:55
سلام خانومی بیشتر وقتا میام و وبتون سر میزنم ولی الان چند وقته پست جدید نذاشتین به همین خاطر نظر نمیذاشتم منتظر عکسای جدید از پاشای عزیزمون هستیم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام الهام عزیز ..خوشحالم که دوست گلی مثل شمادارم خیلی این چندوقت سرم شلوغ بودباختم وعروسی ولی زوده زودمیام
مامان امیرحسین جان
14 تیر 93 10:54
سلام حکیمه جان، خوبی؟ کجایی؟ حسابی بی خبر گذاشتیمون. داریم کم کم نگران میشیم.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام دوست مهربونم .یه گوشه ازین کره خاکی دارم نفس میکشم .انشالامیام .خیلی خوشحالم ازداشتن دوستای مهربونم
الهه مامان مبین
15 تیر 93 16:19
ممنونم حکیمه جون بابت تبریک تولد مبینم . خدا پسر ناز شما رو هم براتون نگه داره
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ....خداهمشون روسالم وعاقبت بخیرکنه
مامان هدیه
16 تیر 93 20:11
سلام می شه درحقم خواهری کنی به مدیریت تلگراف بزنی که چرا وبمو مسدود کردن من برای اون وب یکسال زحمت کشیده بودم تو رو خدا خودت می دونی من بیگناهم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
باشه عزیزم
مامان هدیه
17 تیر 93 16:35
سلام حکیمه جون خوبی ببخشید مزاحم شدم میشه درحقم خواهری کنی شما ساکن تهرانید اگه هستین از تون یه خواهشی داشتم تو رو خدا قبول کنید به کمکتون نیاز دارم وبم مسدود شده شاید درجریان باشید که چه اتفاقاتی افتاده می خوام اگه می شه کمکم کنید تا وبمو از مسدودی دربیارم و به بچه ها بگین که من دروغ نگفتم تا حالا خودتون می دونید که من هرچی تو وبم نوشتم همونه همه زندگیمه می خوام اگه تهران هستین همدیگرو ببینیم بهتون اعتماد دارم می دونم کمکم می کنید این تقاضا رو بکنم قبول می کنید می خوام همه بدونن من پسربچه 12 ساله نیستم و همه چیزم عین واقعیته کمکم می کنید ؟؟؟ ممنون می شم تا عمر دارم دعاتون می کنم خدا کوچولوتون رو نگه داره تو رو خدا کمکم کنید
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم من ساکن خودتهراننیستم متاسفانه .منکه دوباربه بچه هاتوضیح دادم که شمادروغگونیستید
مامان هدیه
18 تیر 93 11:25
ممنون واقعا نمی دونم چه جوری ازتون تشکر کنم خدا حفطتون کنه و بهتون خیردنیا و آخرت بده ممنون که این کارو کردین انشالله هرچی می خواین خدا بهتون بده خدا کوچولوتون رو براتون نگه داره ببخشید مزاحمتون شدم برام دعا کنید که وبم آزاد شه این وب برام حکم بچمو داشت و داره الان مثل اینکه مادر ی از بچش جدا شده این وب سنگ صبورم هست حالم بده تو رو خدا دعا کنید که وبم آزاد شه راستی یادم رفت بگم طاعاتتون قبول التماس دعا امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشید شرمنده که مزاحمتون شدم خداحافظ
حکیمه نیک بخت
پاسخ
هدیه جان درکت میکنم ولی درنهایت یه وب جدیدمیزارین ودرددلهاتون روتوشمینویسین
bedas
5 تیر 94 10:41
سلام بیا با تبلت دو سیم کارته آشنا شو قیمتش کمتر از سیصد هزار تومنه امکان پرداخت جلوی درب منزل هم برا شما هست به امید موفقیت روزافزون