شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

کودکانه های پاشا

التماس دعا

1393/2/2 12:13
نویسنده : حکیمه نیک بخت
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

هیچ وقت فکرشم نمی کردم که من ،کسی که به این راحتی هاباکسی دوست نمیشه ورابطه برقرارنمی کنه

تو یه دنیای مجازی ،انقدربتونه بایه دوست رابطه برقرارکنه.امروزصبح طبق عادت به وبلاگش سرزدم تاببینم اینماه انتظارش برای اومدن فرشته ی کوچولوش

سراومده یانه.ولی دیدم بازم باهمون بغض همیشگی انتظارش نافرجام مونده.براش  نوشتم که ناراحت نباش و..............

ولی دیدم اشک چشمام تموم نمیشه ودلم بخاطره غصه دارشدن دوستم ناآرومه.اومدم تااینجا برای دلم بنویسم و بگم خدایا حکمتت روشکر.کی باورش میشه که

دونفرتودوتاشهردورازهم ندیده ونشناخته،چطورمیتونن باغم وشادی هم شریک بشن؟؟؟اومدم اینجاتاازهمتون التماس دعاداشته باشم

ازته دلتون برای دوستم دعاکنیدکه اینماه نتیجه بگیره ودیگه درگیر دکترنباشه.این دختربااین دل صاف حقش نیست که انقدرغصه داشته باشه...دوست مهربونم بهترینهاروبرات ارزومی کنم .مادرشدن روبرات ارزومیکنم.

پسندها (4)

نظرات (59)

علیرزا
2 اردیبهشت 93 12:18
سلام خوبی؟ اگه به دنبال کد بارشی هستی بیا آدرس زیر http://www.raft25.ir/page/cod-Bareshi1
مامان فرخنده
2 اردیبهشت 93 12:37
كاملا دركت ميكنم چون من هم همين شكلي هستم يه دوست دارم كه اون هم منتظره خداكنه ديگه امسال انتظار همه اين آدمها تموم بشه و خونه اش پربشه از صداي خنده و جيغ وروجكهاشون آمين يا رب العالمين
حکیمه نیک بخت
پاسخ
آمین فرخنده جووون.ممنون ازحضورت مهربون
شیوا
2 اردیبهشت 93 15:59
خوش به حال دوستتون که اینقدر به فکرشی. از قول من به دوستت بگو..اول با انتظارش کنار بیاد و اینو بی عدالتی ندودنه در حق خودش و بعد از خدا بخواد دلشو اروم و انتظارشو به پایان برسونه. میدونی که من چندوقته منتظرم و چه سختی کشیدم ولی باز میگم خدایا شکرت و راضی ام به رضای تو..
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی ازلطف نظرت شیواجون....افرین به این امیدواری......انشالاکه همین روزا برای هردوتادوستمون همینجاجشن مامان شدنتون روبگیریم
فریبا
2 اردیبهشت 93 16:04
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلییییییییی خوبیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
یه دنیاعشق ارزوی خووووب برات دارم دوست گلم
زهره مامان مرسانا
2 اردیبهشت 93 16:11
انشالله خدا حاجت همه رو بده حاجت دوست شمارو هم بده انشالله
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمیییییییییییییین ....مرسی ازلطفت
مامان بهار
2 اردیبهشت 93 22:02
اشک تو چشام حلقه زده ....ادمیزاد تا چه حد میتونه ناشکر خدا باشه ....وقتی بچه ی دومیم رو باردار شدم انگار تا یه مدت با خدا قهر بودم که چرا انقدر زود.............خدایا منو ببخش ....خداجونم شکرت .....الهی به حق پاکی این بچه ها هر کی تو این دنیا نی نی میخواد خدا بهش بده ...خداجونم منو ببخش از ناشکریت ....ممنونتم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
درست میگی عزیزم.انشالاکه خدابه همه منتظرا نی نی بده وبه ماهم لیاقت شکرگزاری
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
2 اردیبهشت 93 22:54
خدا خیلی مهربونه بعضی وقتا ما بنده ها نمیدونیم فلسفه کاراشو ولی همیشه گفته صبر صبر صبر وقتش که برسه دوست شما هم مزد صبور ی کردنشو میگیره .من همیشه همه خواسته هامو از خودش میخوام و منتظر میمونم تا زمانی که خودش صلاح دونست بده فقط توکل دوست جون .اینو به دوستتون منتقل کنید لطفا .دوستون دارم یه عالمه[ماچ
حکیمه نیک بخت
پاسخ
درست میگی دوستم ....صبرچاره ی هرمشکلیه.ولی ماحکمت خدارونمیدونیم وفقط بیقراری میکنیم .منم دوست دارم دوست جونمبرای دوقلوهای نازنین خاله
مامان قند عسل
3 اردیبهشت 93 12:46
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی مطالبت رو خیلی قشنگ می نویسی به دوست خوبمون که منتظره هم بگو از حکمت خدا غافل نباشه من پاشا جونو لینک کردم شما هم اگر دوست داشتی قند عسلو لینک کن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم.خدادعای مادرای بارداروزودمیشنوه.ازته دل دعاکن برای دوست وبلاگیمون .....باکمال میل لینکتون می کنیایی
ساناز
3 اردیبهشت 93 17:57
اخي اومدم وبت اينو كه ديدم كلي ناراحت شدم خدا انشالا زودتر مشكلشونو حل كنه و لذت مادر شدن رو هرچه زودتر نصيبش كنه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ببخشیدکه ناراحتت کردم گلم ....واقعاازته دل براش دعاکن دوست خوبم
مامان آیسو وآیسا
3 اردیبهشت 93 19:04
انشالله که زودی دوستت به ارزوش برسه ودلش شاد بشه توکل به خدا
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 0:26
خصوصی عزیزم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الان میام گلم
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 0:27
ی
شادی
4 اردیبهشت 93 1:13
ایشالا هر چه زودتر نتیجه میگیره حکیمه جان. ایشالاخدای مهربون به زودی زود یک نی نی سالم و تپل مپل میزتره توی بغل دوستت و همینجا این خبر رو برای ما میگی.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالابادعای شمادوستان ....اینهمه جشن مامان شدنش روبه شیوه وبلاگی بگیریم
مامان یگانه
4 اردیبهشت 93 11:53
سلام دوست خوبم من درکت میکنم از دیروز حال عجیبی دارم با یک وبلاگ روبرو شدم که مادره بچه دو ساله داشت طلاق گرفته بود بچه پیش پدرش بود دست بچه بر اثر یک سانحه سوخته بود پدر بی رحم عکس دست سوخته رو برای اون مادر میفرسته وقتی متن رو خوندم از دیروز حالم گرفته شد پیش خودم گفتم چه طاقتی داره من هنوز اروم نشدم چه برسه به اون مادر اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم خوشحالم که اینجامیبینمتون .....اگه ادرستون روبذارین حتمامیام پیشتون
مامان یگانه
4 اردیبهشت 93 13:01
شرمنده فراموش کرده بودم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسیییییییییییییی
آویسا
4 اردیبهشت 93 13:12
آخی.هر چه دلم خواست نه آن می شود هرچه خدا خواست همان میشود.اما من دعا میکنم اینبار خواست خدا با خواست دوستتون یکی باشه و هرچه زودتر بچه دار بشه.از آشناییتون بسیار خوشحال شدم با اجازه لینکتون کردم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالله عزیزم دعاکنیدلطفا.....باکمال میل عزیزم شماهم لینک میشید
رزا
4 اردیبهشت 93 13:13
ماشاالله اقا پاشا مردی شدی انشالله همیشه سالم و شاد زیر سایه مامانو بابای مهربونت باشی ..... مامان پاشا جان هرچند منم نالایقم ولی دعا میکنمانشالله هرچه زودتر دوستت مامان شه یکی مثل من حال اونو بیشتر از همه درک میکنه ..........
حکیمه نیک بخت
پاسخ
نالایق...چه بساکه شماخییییلی هم عزیز باشین پیش خدا....مادربودن دلیل برپاکی وبالیاقتی نیست گل من.ماآدمهاشایسته ی قضاوت درموردشماهانیستیم عزیزدلم
الهه مامان مبین
4 اردیبهشت 93 13:17
قربون اون دل مهربونت عزیز دلم . ان شاا... خدا دوستت رو هم کمک میکنه . حتما براش دعا میکنم نازنینم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
امروزحال دلش خییییلی ابریه ...قلبم ازغصش بدجورگرفته
♥مامان متین جون♥
4 اردیبهشت 93 13:39
سلام خانومی ..ایشالا که هرکی ارزوی مادرشدن داره به ارزوش برسه..دوست شماهم ایشالا ب خواستش برسه.. دوس داشتی تبادل لینک کنیم خبرم کن
حکیمه نیک بخت
پاسخ
امییین...باکمال میل
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 13:48
ان شالله ب مراد دلش برسه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهیییی امین
خاله مینا
4 اردیبهشت 93 19:17
عزیزم رمزمو بردار
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چشششششششم
مامان آینده
4 اردیبهشت 93 22:44
سلام. انشالله که خدا بزودی حاجت دوست نازنینمونو میده. مامان اینده
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالاعزیزم
مامان آرین
5 اردیبهشت 93 1:03
سلام عزیزم به دعایی که کردی آمین می گم و این حس همدردی چقدر زیبا و قابل ستایشه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنونم گلم
الهام مامان سلنا
5 اردیبهشت 93 20:02
انشاالله دوستت به زودی مامان بشه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالاعزیزم
فدایی محیا
5 اردیبهشت 93 23:13
حال دوستت چطوره عزیزم؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
دیروزکه اصلاخوب نبود ....هم خودش هم .....امروزآنلاین نبودکه ازش خبربگیرم .مرسی که به فکربودی گلم
مامانی غزل جون
5 اردیبهشت 93 23:51
واااااااااای خدایا چه حکمتیه دوست خوبم ممنونم که به وب غزلکم اومدی خدا گل پسرتو برات نگه داره برای اون دوستت هم ناراحت شدم و براش آرزو میکنم خدا با بزرگی و کرمش حاجتشو بده و دلشادش کنه آمین
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم به جمع ماخوش اومدیییییییی ممنون ازدعاهای خوبت
مامان آینده
6 اردیبهشت 93 10:02
ان شاا... خدا حاجت دل همه ی چشم انتظارا رو بده ..... آمین قربوووون دل مهریونت دوست جوووووووووووووووووووونم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
فدات شم عززیزم انشالاکه هیچکس دیگه ارزوی بچه به دلش نبااشه
سحر( خاله فاطمه کوچولو)
6 اردیبهشت 93 13:58
من به دعای شما آمین میگم .ان شاالله دوستمون حاجت روا بشن . ممنون که به ما سر زدین خاله .لینکمون کنید .بازم میام پیشتون .
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون دوست خوبم .....چشم حتما
مامان مهدیه
6 اردیبهشت 93 17:26
سلام دوست عزیزمم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چشم خانمی
مامان رها
6 اردیبهشت 93 20:10
واااااى فدات شم بميرم الهى اما غصه شما رو نبينم راستى با كمى تاخير و شرمندگى كامل روز مادر رو بهت تبريك ميگم مامانى گل عزيزم با تبادل لينك موافقى
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهیییی قربونت برم عزیزم مرررسی ازهمدردیت روزشماهم مبارک....حتمالینکتون میکنم دوستم
مامان ثمين
6 اردیبهشت 93 20:45
سلام.دختر من هم از اول مهر 92 به موسسه خلاقيت WTA ميره البته ما شهرستانيم و اين موسسه سال اول فعاليتش هست.با گل پسري شما چطور توي موسسه كار ميشه؟چه كلاس هايي دارن؟ميشه بهم بگيد؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام.باپسرمن طبق همون فلش بوک شون کارمیشه ویه کم کارای جانبی .ولی واقعاخوبه .یوسی مس به سن پسرمن نمیخورد .ولی کسایی که ثبت نام کردن خیلی راضی
ساناز
7 اردیبهشت 93 1:33
دوستم لینکشو گذاشتم ..ممنون از نظرات خوبت دوستت بهتره
حکیمه نیک بخت
پاسخ
اومدم دیدم عزیزم فردادرست مینمایم دوستم روروزه که بیخبرم ...امیدوارم که آروم شده باشه
هستی
7 اردیبهشت 93 16:34
سلام عزیزم. من هم تو رو درک می کنم هم اون دوست گلتو. منم 5 سال انتظار کشیدم تا به نتیجه رسیدم. برای دوستت خیلی دعا می کنم. بهش بگو در هیچ شرایطی امیدشو از دست نده. من هنوز هم به معجزه اعتقاد دارم چون خودم یکیشو با تمام وجودم لمس کردم. ایشالا خیلی زود مشکلش حل می شه.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
هستی جوون عزیزم خیییلی ممنون ازدلداریت .خداروشکرکه این اتفاق خوب توزندگیت افتاده
رزا
7 اردیبهشت 93 17:49
راستش هروقت این پستتو میخونم خیلی به دوستت حسودیم میشه که دوستی مثل تو داره که اینجوری براش دلتنگی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهییییییی قربونت برم عزیزم خیییلیتوهم دوستمی رزاجوووونم .من باهمین دوستم هم چندوقتیه تونی نی وبلاگ آشناشدم
باران
8 اردیبهشت 93 10:45
انتظار خیلی سخته مثل پتکی روی سرته مثل یه زخم سربازه مثل یه بغض دردناکه من این انتظارو چشیدم من تیکه از این واونو چشیدم نگاه های سنگینو دیدم دلسوزی های دردآور رو دیدم انتظار سخت تر از اونیه که فکرشو بکنی مخصوصا 4 سال از زندگی مشترکت بگذره و ... من انتظارم تموم شد ولی باز محتاج دعام که خدا بهم ببخشدش/انشاالله به حق پهلوی شکسته ی حضرت زهرا هیچ زنی نا امید نشه وحسرت مادرشدن تو دلش نمونه/برای دوست عزیزم خواهرگلم فریبا جون آرزوی مادرشدن میکنماز شما حکیمه جون هم با این دل مهربون تشکر میکنم الهی سایت همیشه بالا سربچت باشه وخدانگهدارش باشه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
بارانم خوشحالم که توهم انتظارت به سراومده .ممنونم دعای قشنگت .
مامان فریده
9 اردیبهشت 93 14:08
پست جدید بزار دیگهههههههههههه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چششششششم فریده جوون
مامان آیسو وآیسا
10 اردیبهشت 93 18:16
فریبا
12 اردیبهشت 93 11:13
دوست دارمممممممممممممممممممممممممممممممم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عاشششششششقتم عجیب دوست گلم
ساناز
13 اردیبهشت 93 1:55
سلام .خوبي حكيمه جون .نيستي .البته منظورم لايك كردن مطالبم نيست چون خيلي مهم نيست براي دل خودمه .. كلي ميگم نگرانت شدم پاشا و خودت و خانواده خوبن ..
حکیمه نیک بخت
پاسخ
فدات شم دوست گلم.....مرسیییییییییییییی که به فکرم هستی ....یکی ازعزیزان مون متاسفانه فوت کرده
الهه مامان مبین
14 اردیبهشت 93 14:02
ان شاا... که مشکلشون حل شده دوست خوبم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم امیدوارم این ماه دیگه حل بشه
ساناز
15 اردیبهشت 93 0:59
مامان رها
15 اردیبهشت 93 19:38
عزيزم سلام خوبيد با تبادل لينك موافقيد ؟! لطفا جواب رو وبم بگيد باى
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم....حتمامیام پیشتون
مامان امیرحسین جان
16 اردیبهشت 93 2:20
منم دلم گرفت و غصه دار شدم،امیدوارم خدا بهترین مصلحت هاشو به این دوستمون هدیه کنه. برای منم عجیبه که این دوستی ها این قدر منو به خودش مشغول می کنه .اینکه چقدر برام مهمه از دوستان خبر بگیرم و این همه خوشحالی از سر زدن دوستان به ما.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
پس.همه همینطورن نتیجه میگیریم این دنیاهمچین هم مجازی نیست....رابطه های مجازی اینجاخیلی خالص ترازبعضی رابطه های واقعی مونه
مامان نازی
16 اردیبهشت 93 14:10
سلام دوست خوبم.از پاسختون ممنونم.جسارت نباشه میشه من هم رنگ موهاتون رو ببینم بابت امنیت عکستون هم خیالتون کاملا راحت باشه.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم چشم
رزا
16 اردیبهشت 93 15:03
سلام خوبی؟؟؟؟اومدم احوال پرسی ؟؟؟؟؟؟خوشحال میشم بهم سر بزنی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزدلم لطف کردی مهربون....حتمامیام پیشت
محبوبه مامان الینا
17 اردیبهشت 93 8:57
انشاله دوست عزیزتون به مراد دلشون برسن انگار قسمت بود شما هم امروز واسه من کامنت بزاری و من بیام اینجا رو ببینم و بیشتر خجالت بکشم که بعضی ها در حسرت بچه ان و من با طفل معصوم خودم دیروز چه کردم خدا تو رو واسه من فرستاد رفیق
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین ........واقعامن هم بعداز اشنایی بااین دوستای منتظرم هزاربرابرقدرنعمتی که خدابه این راحتی بهم داده رودونستم .....کاریه که شده عزیزم چراانقدرعذاب وجدان داری
حامده(مامان امیر محمد)
17 اردیبهشت 93 14:58
انشاالله که خداوند همه روحاجت رواکنه امین ممنون که به ماسرزدید
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خوشحالم کهاینجامیبینمت
ساناز
17 اردیبهشت 93 15:29
حكيمه جون برات ميزارم گلم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسیییییییییییییی دوستم ...شرمندم میکنی
مریم
17 اردیبهشت 93 17:03
انشاءالله. اللهم صلی علی محمد و آل محمد
مامان
18 اردیبهشت 93 9:45
عزیزم ان شاالله که خدا به دوست عزیز شما هم نی نی میده و هردوتون را خوشحال میکنه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین عزیزم
مامان جونم(سوگند من)
18 اردیبهشت 93 12:36
انشالله که خداوند به همه کسانی که فرزند ندارند فرزند عطا کنه به حق همین ماه عزیز و پر برکت آمین راستی خانمی اگه شما موافق باشی تبادل لینک داشته باشیم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین عزیزم......حتمابازم میل
فریبا
18 اردیبهشت 93 18:44
حکیمه جونننننننننننننننننننننن به خدا عاشقتم ممنون که این همههههههههههههههههههههههههههههههههه با غمم همدردی کردیییییییییییییییییییییییی دوست دارممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیادددددددددددددددددددددددددددددددددددد
حکیمه نیک بخت
پاسخ
به قول پاشاعاشششششششششششقتم به طورعجیبی .......ببین چقدرهمه دوستت دارن ودعاگوت هستن
ساناز
19 اردیبهشت 93 19:20
عالييييييييييييييييييييييييي بيست
الهه مامان مبین
20 اردیبهشت 93 16:17
حکیمه جون کجاهایی ؟ خیلی وقته خبری ازتون ندارم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزدلم میام زوده زود .یه کوچولودرگیردکترم
الهام مامان سلنا
21 اردیبهشت 93 13:58
سلام خانومی چند وقتیه که میام و میبینم پست تازه نذاشتی نگرانتون شدم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم میام زود درگیرختم ودکتربودم
رزا
21 اردیبهشت 93 18:01
یادت باشه فقط دوستتو دوست داریها بابا ماهم دل شکسته ایم یه سری هم به ما بزن........چند وقته نیستی؟؟؟؟؟؟؟اوضاع خوبه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
نه عزیزم این حرفاچیه اوضاع خوب نبوداین دوهفته.....الان میام پیشت
ساناز
21 اردیبهشت 93 18:37
حکیمه جون پس برام بفرست
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چیهعکس پاشاوباباییش
مامان دلنیا
27 اردیبهشت 93 13:36
چشم عزیزم .محتاجیم به دعا. ایشالله بزودی تو پست بعدی خبر خوشحالی بدی ومشکل دوستت حل شده باشه.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمییییییییییییییین
مامان طاها
6 خرداد 93 23:38
حکیمه جون مرسی بابت پاسخت تو صفحه پرسش.کاشکی یکم بیشتر به موقعیتم فکر میکردی.بخدا رفتار پدرشوهرم با پدرم قابل مقایسه نیست.آدم نمک نشناسی نیستم که خوبی رو بی جواب بزارم.فرق بدی و خوبی رو میدونم.کاشکی همونطور که واسه این دوستت دعا کردی واسه من هم دعا می کردی.