شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

کودکانه های پاشا

پدربزرگم دلم تورامی خواهد...

1392/12/22 14:18
نویسنده : حکیمه نیک بخت
787 بازدید
اشتراک گذاری

چندی پیش مرگ تورادرآغوش گرفت.وبرای همیشه ازپیشمان رفتی.وقتی برای وداع امده بودیم خوابیده بودی...خوابی ابدی.آرامشی که دروجودت موج میزدرا تاآن زمان دروجودت نیافته بودم.میخواستندتن نحیفت راببرندسردخانه...صدای آمبولانس که آمد،تورادربرانکاردگذاشتند.صدای گریه ی تنهایی مادرم به گوشم می رسید..امامنهنوزمانده بودم درمیان بهت.باورنداشتم نبودنت را...وقتی تورادرخاک می گذاشتند دیگرفهمیدم تورفتی...توراهمچون گنجی ارزشمند زیرخروارهاخاک پنهانت کردند.

آه......

چه کسی باورمی کردآن دستان نحیف که توازشگر موهای نیمه سپیدمادرم بود،اکنون دراین خاکهای سردمدفون می شود.صدای خاطره هایت هنوز درگوشم می پیچد...پدربزرگ همه چیزراباخودبردی .....

آخردلم تنگ می شودبرای آن چشمان مهربان...برای خاطره هایت....برای نوازشهایت...برای دستان بخشنده ات....من دلم یک لحظه خنده ات رامی خواهد.....

فقط یک لحظه.....                                                                                                     امسال اولین عیدیه که پدربزرگ نازنینم درکنارمانیست وماسال روبه یاداون عزیزمون تحویل می کنیم.کسی که رفت ویه دنیاتنهایی برای مادرنازنینم به جاگذاشت.امروزپنجشنبه ست وونمیدونم چراانقدرنگفتنی دلم براش تنگ شده.مقبره عزیزوباباجونم کنارهمدیگه ست وماامسال فقط میتونیم اونجابرای دیدنشون بریم.خدایادلم خیلی تنگشونه....دلم یک لحظه دیدارشون رو می خواد...فقط یک لحظه


پسندها (2)

نظرات (13)

❤طراح دردونـــه تـــم ❤
22 اسفند 92 18:33
دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... عزیزم اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
فریبا
22 اسفند 92 19:57
عزیزم ناراحت نباش میدونم خیلیی سخته الهی که هیچ وقت دیگه غم عزیزتو نبینی و لحظه هات پر بشه از شادی و سال 93 بهترین سال باشه برات
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خداجای همه چیز،عزیزانم روبهم ببخشه .فقط همین
مامان بهار
23 اسفند 92 12:11
واقعا تسلیت عزیزم....میدونم چقدر سخته من هیچ کدوم بابا بزرگام زنده نیستن ...روح همشون شاد...برای شادی روح همه ی امواتمون یه صلوات...........
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خداهمشون رو بیامرزه .....انشالاکه سایه ی پدرمادرهامون همیشه بالاسرمون باشه
ساناز
24 اسفند 92 0:25
دوست خوبم خدا رحمتشون كنه و روحشون شاد ... امسال هم اولين ساله كه مادربزرگم در كنار ما نيست در سفر مكه دعوت حق رو لبيك گفت و از پيش ما رفت ... كلي دلم تنگ شده براش ... جاشون خيلي خاليه ..كاش قدر هم رو بدونيم تا خيلي زود دير نشه ...
حکیمه نیک بخت
پاسخ
جای همشون بهشت باشه...آمین انگرخدابابردن باباجونم یه تلنگربزرگ به من زد.الان هزاران برابرقبل فهمیدم کهیه نفس باپدرمادربودن روباید غنیمت دونست
مامان محیا(ارام جانم)
24 اسفند 92 16:05
خدایش بیامرزد روحش شاد
زهره مامان مرسانا
24 اسفند 92 18:45
خدا صبر یده تسلیت میگم خانمی
مهنوش مامان ماهان ولیانا
24 اسفند 92 19:44
خدا رحمتشون کنه حکیمه جون...روحشون قرین ارامش و شادی باشه بووووس برای شاهزاده کوچک پاشا
حکیمه نیک بخت
پاسخ
فدایت بشم مهنوش جونم ماهان جون وفرشته ی صورتی توببووووووووس
ساناز
26 اسفند 92 1:37
اي واي نديدم آنلايني شرمنده تو يه سايت ديگه بودم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
اشکال نداره دوستم
مامان آیسو وآیسا
26 اسفند 92 17:54
تسلیت میگم دوستم روحشون شادمنم همیشه سر تحویل یاد عموی مرحومم میافتم که خیلی زود مارو ترک کرد همیشه جاش تو خونه مامان بزرگم خالیه درست تو همچین مواقعی بد جوری بغض گلوی ادمو فشار میده واز ته دل احساس میکنی کاش کاش کاش''''''''
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ای کاش....
خاله جون
2 فروردین 93 2:24
بابا جونم ... خنده های مهربونت دل پاک و ساده ت،وجود مردونه و همیشه درس آموزت نه تنها برای مامانم بلکه برای همه ی ما بچه های مامان یه چیزی بود که هیچ چیز دیگه ای نمیتونه توی تنهایی های مون جایگزینش باشه ... امسال اولین سالی بود که ما روز اول عید نیومدیم به باغ خوشگل و خونه ی قشنگت .... بابا جونم ... هییییییییییییچ چیزی نمیتونه جای تو رو برای ما و مامانمون پر کنه ... الهی که روح مهربونت کنار عزیز آروم باشه . به حق سبزی جاودانه ی سروهایی که با دست های خودت توی اون باغ کاشتی یادت همیشه توی خاطر ما سبز میمونه . همیشه دیره ...خیلی وقتا دلم میخوادت و نیستی ... ((( خیلیییییییییییییییییی مرسی حکیمه ی عزیزم که با دل نوشته ی خوشگلت بغض چند روزه م ترکید و کلی سبک شدم ...
مامان فرخنده
5 فروردین 93 16:36
خدایش بیامرزد و خدا صبر به مامان گلت بده
حکیمه نیک بخت
پاسخ
الهی آمین دوست خوبم
مامان محمدامین
12 فروردین 93 2:02
خیلی خوب می تونم درکت کنم که نبود عزیزی رو هیچ بودنی نمی تونه جبران کنه جز خود اون عزیز امیدوارم روح پرفتوحش آرام و شاداز چنین نوه نازنینی باشه. نوه خیر و خیرخواهی که قطعا برکاتش به پدربزرگش هم می رسه. خداهمه پیوسته های به خاک رو بیامرزه.و همچنین ما که به آنها پیوستیم غرق رحمت خودش کنه.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم شماهمیشه به من لطف داری.....خداهمشون روغرق آرامش کنه
مينا مامي سام
24 فروردین 93 2:18
عزيزم خوشحال ميشم كه تبادل لينك داشته باشيم. اگر شما هم مايل هستيد وبلاگمونو لينك كنيد. ممنون
حکیمه نیک بخت
پاسخ
باکمال میل عزیزم