شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

کودکانه های پاشا

جشن عیدموسسه

1392/12/19 13:48
نویسنده : حکیمه نیک بخت
898 بازدید
اشتراک گذاری

جشن عیدنازگلم امروزازطرف موسسه براتون جشن سال نوگرفته بودن.شماهم که دیشب ازذوقت ساعتنه نشده خوابیدی وبرخلاف انتظارم،صبح باگریه وبه زوربیدارت کردم تابری موسسه.البته وقتی داشتی گریه میکردی که میخوام بخوابم دیگه نمیدونستم چطوری برات زبون بریزم،تاگفتم که قراره باماشین بزرگ برین سالن جشن مثل برق ازجات پریدی وسه دقیقه ای حاضرشدی.باباجونی هم که دیدشماذوق کردی واسه رفتن سریع حاضرشدوباهم رفتین توپارکینگ به سمت ماشین.ساعت 1هم اومدم دنبالت که دیدم بلههههه،حسابی بازی کردی ورقصیدی و خسته شدی.یعنی انقدرخسته بودی که راه سه چهار دقیقه ای تا خونه روتو یه ربع طول کشیدبیایم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

گلی
19 اسفند 92 15:14
سلام دوستای گلم خوبین امروز اتفاقی با یه فروشگاه اینترنتی آشنا شدم البته قبلا هم آشنا بودم ولی امروز دقیق رفتم توسایتشون ودرست بررسی کردم دیدم چه قدر چیزای خوبی داره وبه راحتی توی خونه نشستی وسفارش میدی برات بیارن دم خونه دیدم ایده خوبیه که به شما دوستای گلم هم اطلاع بدم گفتم اینجا آدرسشا برای شمادوستای گلم بذارم تا شماهم ازش اگه دوست داشتین استفاده کنید امیدوارم خوشتون بیاد ازشو کلی احساس راحتی وآرامش بهتون هدیه کنه
عقیق
19 اسفند 92 16:17
سلام عزیزم،ممنون که به ما سر زدی،خدا پسرخوشگلتو برات نگه داره. خوشیهاتون مستدام،پیشاپیش سال نو مبارک
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی گلم.سال برشمارم مبارک
مامان بهار
19 اسفند 92 18:07
ماشالا ....از بس پسرمون اکتیوه خب.............................بهار پبشاپیش به پاشای خوش تیپم و مامان مهربونش مبارککککککککککککک
حکیمه نیک بخت
پاسخ
قربونت برم مهربون
فریبا
19 اسفند 92 19:10
سلام عزیزم خوبی؟؟ممنون الهییییییییییییییییییی خدا کنه بهم جواب بده خیلیییییییی ممنون که همیشه به یادمییییی التماس دعا
حکیمه نیک بخت
پاسخ
انشالا
فریبا
19 اسفند 92 19:12
چه موسسه ای ؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخ کنجکاوما
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم مهرماه امسال که پاشا سه سالش تموم شدچون زیاداجتماعی نبودوراحت بادیگران ارتباط نمیگرفت میخواستم بنویسمش مهد.ولی چون پاشا میتونست حدود100تاکلمه فارسی بخونه وحروف واعداد فارسی وانگلیسی روخیلیخوب میدونه نخواستم بامهدمعمولی جلوی پیشرفت شوبگیرم .بخاطرهمین ثبت نامش کردم توموسسه مطالعه ،خلاقیت واستعدادیابی که شعبه ی آژانس بین المللی استعدادیابیه توایران
فریبا
20 اسفند 92 17:16
اکی عزیزم انشالاه که موفق میشه و زرنگه مثل مامان گلش
مامان محمد امین
21 اسفند 92 0:32
سلام حکیمه گلم.اولا قالب خیلی خوشگل وبلاگت رو تبریک می گم.دوما خیلی از موسسه پسرت خوشم اومد من هم با یک مرکز مشاوره در ارتباطم که از یک سالگی پسرم تشخیص باهوشی اورا دادند من هر هفته کلاس های رشد خلاقیت رو شرکت می کنم ولی مخصوص بزرگ هاست بعد خودم تو خونه باهاش کار می کنم.اگه موسسه شما در مشهد شعبه داره راهنمایی ام کن.ممنون
حکیمه نیک بخت
پاسخ
بله عزیزم.ا.بهتون امروزخبرمیدمکثراستانهانمایندگی داره
مامان محیا(ارام جانم)
21 اسفند 92 10:19
ان شالله ک پسلرگلت موفق باشه همیشه
مامان تنها
21 اسفند 92 13:53
ساناز
21 اسفند 92 19:18
چه جالب حكيمه جون نظرات قبلي رو خوندم ديدم كدوم موسسه ميره ماشالا به اين گل پسر حكيمه جون ميشه بگي چجوري 100 تا كلمه فارسي و انگليسي رو يادش دادي ممنون ميشم راهنمايي كني
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم من از یه سالگی باپاشاپکیج تراشه های الماس روکار کردم اون موقع هنوزهیچ کدوم ازین بسته های اموزشی توبازارنبود.یه مدتی کنارشون گذاشتم ولی دوساله که شددرعرض پنج ماه سه مرحله سنگینشوتموم کرد .الان هم که موسسه میره نزدیک 100تاکلمه ی انگلیسی یادش دادم . هرچی بیشترپیش میرم بیشترعلاقه مندمیشه وگیراییش هم خیلی بالاترمیره
ساناز
22 اسفند 92 11:40
بنظرت خريد اين بسته ها خوبه ..كدومو بگيرم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
به نظرم خوب نیست عالیه .مخصوصا محمدمتین جونم توی سن خوبیه برای شروع .ازالان باکتاب ودفتراشنا میشه .پاشاالان توسه سالگی واسه خودش یه کتاب خونه کوچولوداره .پسرخالشم همسن خودشه .خونه ی مامانم هم نفری یه دفترمخصوص دارن .تامیرسن میرن دفتراشونو برمیدارن نقاشی میکنن .جاشوبلدن .اگه دوست داشتی تونینی گپ بیا بیشتربهت اطلاعات بدم عزیزم .ولی بهت قول میدم روزی نیم ساعت باهاش کارکنی کلی تو6ماه تفاوتش روباهمه بچه هااحساس میکنی
ساناز
24 اسفند 92 0:27
دوستم خيلي آنلاين نديدمت اتفاقا چك كردم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
نمیدونم چراولی من24ساعت اگه کامپیوترهم خاموش باشه باتبلت یاگوشیم آنلاینم.بازم الان میام
مامان نیلوفر
16 فروردین 93 10:12
چه پسر نازییییییهمیشه موفق باشی یه سوال...اسم پسرت پاشاست؟؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات ناامیدانهممنونم......بله گلم پاشا اسم پسرمه
مهسا مامان نورا
23 فروردین 93 19:42
چه خوشکل شده عکسش
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون دوست گلم