شازده پاشاشازده پاشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

کودکانه های پاشا

دکوپاژ روی تخم مرغ

1392/12/7 10:21
نویسنده : حکیمه نیک بخت
1,126 بازدید
اشتراک گذاری

دکوپاژروی تخم مرغ تزیین خیلی قشنگ وساده ایه که مناسب سفره ی هفت سینهدکوپاژ

1.طرح موردنظرتونو باقیچی ازروی دستمالهای کاغذی درمیاریم

2.روی محا مورد نظرتون روی پوسته ی تخم مرغ مقداری سفیده ی تخم مرغ بمالید وصبرکنیدتایه کم خشک تربشه

3.حالاعکسی که ازروی دستمال برش دادین روروی محل بچسبونیدو بادست آروم روی اون بکشین تا بچسبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ساناز
7 اسفند 92 11:38
خيلي خوب شده عزيزم در اولين فرصت ميزارمش
فریبا
7 اسفند 92 15:23
سمانه (خاله ی فریما)
7 اسفند 92 17:37
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدید اگه موافق هستید تبادل لینک کنیم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیز.حتماباکمال میل
زهره مامان مرسانا
7 اسفند 92 20:11
چه خلاقانه خوش به حال تون این قدر هنرمندین
حکیمه نیک بخت
پاسخ
خیلی سادس حتما امتحان کنید.من5دقیقه ای اینارودرست کردم عزیزم
مامان پارسا (کلبه آموزشی سرگرمی)
8 اسفند 92 8:48
سلام، چه وبلاگ قشنگی دارید، ممنون که تو این مدت که پسرم مریض بود به من سر زدید و برای سلامتیش دعا کردید. بهتون تبریک می گم که اینقدر هنرمندید. خداوند نگهدار همه بچه ها باشه، همین طور شازده پاشای شما
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم.خداروشکرکه پارساجون خوبه.مرسی عزیزم که اومدی پیشمون.خداهمه ی غنچه های زیبامون روحفظ کنه
مامان آیسو وآیسا
8 اسفند 92 11:30
عالیه آفرین دوست جوووون هنرمند
حکیمه نیک بخت
پاسخ
مرسی دوستم
مامان منصوره
8 اسفند 92 15:28
چه با سلیقه ای دوست عزیز،کارهات خیلی قشنگه
مامان بهار
8 اسفند 92 16:20
وای چه خوشگل.نکن حکیمه جون دلم داره واسه عید و سال تحویل هوایی میشه .اخ جون بهار اخ جون فصل تازه اخ جون زندگی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم من خودم خیلی وقته که درگیر حال وهوای عیدشدم .توخونه ی ماشدیدا بوی عیدداره میاد
الهام مامان سلنا
9 اسفند 92 0:11
چه با سلیقه واقا قشنگن دست گلت درد نکنه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
چشمات قشنگ میبینه گلم
الهام مامان سلنا
9 اسفند 92 0:12
عزیزم من با اجازه لینکتون میکنم
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون عزیزم.منم شمارولینک میکنم
سمیه
10 اسفند 92 11:12
وای چقدر قشنگ. افرین مامان خوش سلیقه و هنرمند.[گل
الهه مامان مبین
10 اسفند 92 16:40
به به
فرشته مامان نیایش
10 اسفند 92 16:48
سلام عزیزم. مرسی از اینکه به ما سر زدید. ماشالله به خانوم هنرمند. خیلی جالب شده. در ضمن ماجرای هفت سینتون خیلی با حاله... ایشالله که همیشه خوش باشین. بوس برای پاشا خان...
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم.خوشحالم که اینجامیبینمتون.....نظرلطفته خانمی....ممنون شماهم نیایش عزیزروببوسین
زهرا عمه سروش
10 اسفند 92 19:06
قشنگ شدن. راستی با تبادل لینک موافقید؟
حکیمه نیک بخت
پاسخ
ممنون بله حتما
مامان آینده
11 اسفند 92 12:58
سلام. من برا هفت سینم تخم مرغ سفالی گرفتم اما تو تزئینش موندم... مامان آینده
ساناز
12 اسفند 92 0:45
چه خبرا حكيمه جون هنر جديد نزاشتي
حکیمه نیک بخت
پاسخ
عزیزم شدیدادرگیرمقدمات هفت سین بودم.باورت نمیشه هنوزدرست وحسابی خریدنکردم.فکرخونه تکونی هم نیستم.ولی هرروزبه شماسرمیزنم.نیست که دوستم باسلیقه وباحوصله مطالب روانتخاب میکنی...میام ازت ایده میگیرم
ساناز
13 اسفند 92 9:02
ممنون از حضورت دوست خوبم . منم هنوز نه هفت سين نه خونه تكوني ديدي وقتي آدم دورش شلوغه نميدونه از كجا شروع كنه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
همینکه اینهمه اموزش برای مامیزاری خودش جای صدتا هفت سین وخونه تکونی زحمت داره دوستم واقعاتااین شلوغیاجمع بشه آدم پیرمیشه
شادی
13 اسفند 92 10:19
بسیار هم زیبا.
افسانه مامان هیچکس!
13 اسفند 92 14:03
سلام عسیسم. تمام وبلاگتو مرور کردم خیلی هنرمندی ماشالا ماجرای هفت سینت هم جالب بود ممنون عزیزم که به ما سر زدی.
حکیمه نیک بخت
پاسخ
به خونه ی ماخوش اومدی افسانه جون .نظرلطفته ممنون
مامان طاها 0 مامی غزل
14 اسفند 92 12:54
سلام عزیزم خدا پاشا عزیزم حفظ کنه ممنون سر زده بودی این بچه ها دنیایی دارن ادم سیر نمی شه
حکیمه نیک بخت
پاسخ
به جمع دوستان پاشاخوش اومدی عزیزم
مامان بهار
14 اسفند 92 16:30
4040.این رمز ثابت وبلاگمون شد ..برام دعا کنید
خرید تقویم سال1393
15 اسفند 92 1:13
سلام سال نو مبارک اگه دوست دارید برای کوچولوهاتون تقویم سال 93 رو درست کنید حتما از وبلاگ ما دیدن کنید با خرید تقویم در فرمت png میتوانید تقویمی با عکس های فرزند دلبندتان داشته باشید. این فایل ها در اندازه پوستری هستند. http://t1393.blogsky.com
الهام مامان سلنا
15 اسفند 92 10:56
دست دوست گلم درد نکنه چقدر قشنگ و با سلیقه
مامان حلما
16 اسفند 92 20:45
سلام گلم.چه وبلاگ خوبی داری.با منم تبادل لینک می کنی
حکیمه نیک بخت
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم.....بله حتماباکمال میل